Vad hände med oss egentligen?


Hej bloggen! :)

Har ju inte bloggat på hela dagen, och det känns rätt skönt faktiskt.
Vet inte varför men jag har sån press på mig för det mesta att jag måste
blogga. Men jag känner inte så längre, utan jag bloggar när jag liksom känner för det :)
Ungefär hela dagen har jag suttit och pluggat. Men jag blev sur över en sak, för det är
en speciell sak vi ska skriva om. Så står det inte om det i boken? Ah så jag blev irriterad.
Har även suttit och solat på balkongen. Först var det dret väder, sen sa det bara poff.
Så blev det runt 20 grader och sol. Riktigt jävla gött! Nu känner man att sommaren är påväg
och det gillar man riktigt riktigt mycket.

Jag ska snart skriva ett kapitell till på no:n om jag inte gör det imorgon.
Men imorgon ska jag va med Tina också  ♥
Vet inte vad vi ska göra. Men vi kommer på något. :)

Jag har inte tänkt på det här alls mycket, men det är nu jag börjar tänka.
Vad var det som hände med oss egentligen? Det var alltid du och jag.
Och vi lovade varandra att det skulle alltid vara så också.
Men något hände..men jag vet inte vad. Jag saknar iallafall dig.
Hoppas du förstår det. Och jag hoppas verkligen att du saknar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0