Dagen var hur bra som helst!


Hejsan bloggen!



Förlåt för sen uppdatering. Men jag har haft fullt upp hela dagen!
Efter skolan stack jag, Andrew och Patrik hem till Andrew.
Vi satt ute och hade det gött i solen. Hans lillasystrar blåste såpbubblor
på mig dom tyckte att det var as kul! Efter ett tag så gick vi och mötte
Martin, där efter kom Jonte och hans mamma körde in oss till stan!
Mycket snällt av henne tycker jag :) När vi kom till stan så skulle Jonte köpa
en vit tshirt, men tror ni att det blev det då? Nej det blev det inte.
Han kunde inte motstå att köpa sig ett par skor. Och vi blev fast på Stadium
i över en timme...något sånt måste det vart. Vi blev lite trötta på honom haha
nej men han är söt :) Sen gick vi vidare lite. Vi hade jäkligt kul på H&M måste
jag berätta för er. Efter ett tag blev vi mycket trötta och gick till Mcdonalds och åt.

Efter ett tag åkte vi hem. Vi chillade lite ute och så.
Det blev så jävla kallt, så himla kallt att jag fan inte kunde tänka eller prata..ungefär.
Men dagen har varit väldigt väldigt bra. tack för dagen pojkar, jag gillar er mycket ♥


Jag och Anton på So:n idag, lika snygga som alltid! :)


Martin och Patrik, dom är ganska coola ändå?


♥ Lenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0