23 Maj


Hej bloggen!

Vaknade väldigt tidigt imorse. Jag följde med mamma och min bror till bergvik.
Köpte ett till par solglasögon dom som jag råkade sätta mig på som dom gick sönder.
Fast svarta fanns det inte. Dom är typ bruna, men dom är lika fina dom.
Så Hannah blev super glad när dom fanns! :D Köpte mig ett blått nagellack också.
Som jag har velat köpa hur länge som helst. Det är synd att jag har så fula naglar.
Jag biter nämligen, vilket jag borde sluta med..typ nu.
När jag kom hem så kom Liam hit, Han ville hoppa studsmatta och då gjorde vi självklart
det. Han tyckte inte jag skulle gå blått nagellack "det är kille" sa han. Då frågade jag honom
vilken färg jag ska ha. Och han svarade "Rosa det är fint" haha söt är han.
Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Ganska skön dag ändå!
Men just nu är jag så jävla nervös. Jag ska till frisören imorgon och klippa mig och få håret slingat.
Tänk så blir det jätte fult? Vad fan gör jag då? Jag kommer bli deprimerad om mitt hår skulle bli
rå fult, seriöst jag skulle bli det. Tur att Tina är med och håller handen, haha.
Nej men det blir säkert bra. Får hoppas på det iallafall! :D
Så vid tjugo i fyra slutar vi, och vid fyra ska jag vara där.
Så jag bloggar när jag kommer hem. Får se om jag är super glad eller super deprimerad haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0