22 Maj


Oj säger jag. Statistiken var väldigt hög idag, för den har varit väldigt låg
den senaste tiden. Nu sa det bara poff så var ni tillbaka, va bra hej på er :)

Min dag har varit väldigt mysig. Vilket jag trodde att den skulle bli!
Jag och Tina skulle ta våran lilla cykel tur till coop för att köpa massa gott.
På vägen dit stötte vi på Andrew och Patrik som var lite svettiga haha.
Sen åkte vi vidare till coop lyssnade på musik gjorde vi samtidigt också.
Det är riktigt trevligt kan jag säga er. Och solen stekte så, så jävla gött!
När vi väl kom till coop och jag var så jävla sugen på en pepsi så märker
jag att det inte finns någon jävla pepsi. Vet ni hur arg jag blev då?
Jag har kommit fram till att pepsi är godare än cola. Då är det som någon
lägger en förbannelse över mig och tar bort alla pepsi:n från coop.
Helvete va arg man kan bli. Jävlar va jag svär! Men det fick duga med cola haha.
Vi åkte till trumma, men före det så stötte vi på Andrew,Patrik och Jonte igen.
Så vi snackade lite med dom ett tag. Tills Tina kom på att hon hade glömt mobilen hemma.
Vadå Tina glömmer sin mobil hemma? Jaa se där, det kan även hända henne!
Vi åkte till trumma och chillade sönder. Så jävla coola är vi!
Det small till ett antal gånger det lät som om det var en bomb eller något, vet ni hur rädda vi blev?
Ja vi blev väldigt rädda. Sen får vi reda på att efter vi åkt att det kommit polisbilar och
brandbilar och grejer. Men det hade bara brunnit lite där, Sist jag och Tina var där tillsammans.
Då brann det också, fatta va läskigt ändå? Men ah vi har varit både hos henne och mig
och vi chillade sönder som sagt. Tack för dagen världens bästa! ♥








och nu dagens skönaste bild haha.......


Kommentarer
Postat av: annie

hahah tina, så söt. :))

2010-05-24 @ 16:21:02
URL: http://annieaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0