10 Maj

Hejsan! :)

Måste säga att skoldagen var riktigt bra idag!
Märktes verkligen att Julia var tillbaka för jag och hon blir
alltid så jävla övertrötta. Speciellt på måndagar haha.
Vi blev så övertrötta att vi satt och prata om hönor? Haha hur kul är inte det?
Inget slår Julias sko bild, haha fyfan va vi skratta.

Men nu har jag hur jäkla mycket som helst att göra.
Jag ska renskriva min novell som är ganska lång ändå.
Och sen måste jag nog göra lite mer so.
Jag måste bara försöka få mig att lägga ifrån mig datorn
och börja göra det här...just det jag kanske inte ska lägga ifrån
mig datorn om jag ska renskriva novellen på datorn?
Det är nog inte så bra ju haha. Men nej nu får jag sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0