Usch, ett sånt där tråkigt inlägg..igen.


Jag tänkte att jag skulle blogga jag, så då tar jag och gör det.
Dagen har varit svin tråkig. Jag har tänkt hela tiden, nej nu gör jag något.
Men jag har verkligen inte orkat. För orienteringen tog ju död på mig.
Så jag har inte gjort någonting. Har velat att klockan skulle gått fortare.
Och det skulle jag inte gjort. För nu har klockan gått hur fort som helst.
Nu när jag vill att den ska stå still, för jag känner mig glad och lite övertrött.
Härlig känsla ibland faktiskt...haha. Nej men nu ska jag ta och duscha och lite
sånt där. Det har jag sagt ca två timmar nu.

Imorgon är det ingen vanlig skoldag igen.
Vi har typ en lektion, eller ja ett sånt där onsdagsval pass.
Sen så typ blir det att åka buss till universitetet. Vette fan vad vi ska göra det.
Kommer säkert bli en aning drygt, men bättre det än att va i skolan.
Eller? Haha vad syftade Hannah på nu tro? ;) Ja ja nu ska jag ta och göra
det jag tänkt gjort i två timmar. godnatt på er!

I wont let go
Wont give up no


Kommentarer
Postat av: Madde :)

fin blogg! :D

2010-05-25 @ 23:26:25
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/
Postat av: Sara

Seriöst Hannah! Jag ÄLSKAR ditt hår :D

2010-05-26 @ 20:07:33
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0