The last song ♥

Nu har jag precis kommit hem från bion. Och vi såg verkligen världens bästa film!
Har nog aldrig sett en sån här bra film, den tar fan shutter island.
Så nu har Hannah en ny favorit film kan jag säga er. ÅH VA BRA DEN VAR!
Jag och Tina grät igenom mer än halva filmen kan jag säga er.
Och till slut så fick jag panik för jag grät så mycket, så jag började skratta.
Och Tina började ju självklart skratta då också. Fast vi liksom grät medans.
Typ alla i bion började också skratta då, så det var lite små galet kan jag säga er.
Som tur var så var det inte bara jag och Tina som grina som bara den haha.
Jag trodde ju att filmen skulle vara as bra..men vet ni vad? Den var bättre än så :D

Miley cyrus var ju huvudrollen, och jäklar så bra hon var!
Riktigt bra skådespelare är hon :) Jag rekomenderar verkligen den här filmen.
ALLA borde se den. För den är så himla bra. åh störande att det inte ens går att
förklara hur bra den var :( men ärligt talat, se den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0