I wanna be a part of something I don't know


Godmorgon! :)

Vaknade tidigt idag. Vilket jag faktiskt ville!
Igår kväll så kollade jag på bella tyra show repris, eftersom jag var och
kollade på världens bästa film igår. Men iallafall, Kissie var ju med och
det såg man ju jätte mycket fram emot. Och ah jag vet inte vad jag ska säga.
Jag HATAR den där jävla äckel Kissie, jag vill typ slå henne i huvudet.
Fyfan vilken äcklig människa. Jag tycker nästan synd om henne...
Kommer hon kunna att få ett normalt liv när hon beteer sig som en jävla bitch?
Snälla kan inte någon bra prata med henne. Tjejen mår inte riktigt bra!

Igår när jag skulle sova så trodde jag seriöst att jag skulle spy.
Jag mådde sjukt illa och jag tänkte på den där filmen också.
Så jag låg och tänkte en massa. Det är sjukt att en film kan få en
att tänka så himla mycket...men den var så himla bra!

Jag ska snart ta och göra mig i ordning. Sen vara med min bästa! ♥
Och sen så blir det nog att vara med några skulle jag tro :)

Bra tjej. Bra låt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0