Han är saknad.


Nyss kollat på djävulsrallyt, och fan vad jag skratta.
Johan är världens skönaste människa, charmig som bara den!
Haha han var så jävla nervös, det såg man på honom.
ÅH vad jag saknar honom kan jag säga er. Och jävlar va snygg han var
som vanligt dårå ;) hehe. Någon som kollade?


Nu ska jag ta och duscha, sen ska det bli att lägga sig.
Är hur jäkla trött som helst. Och jag kommer vara garanterat död
imorgon när jag vaknar. För nu känner ju att jag bara vill sova..
Känner mig en aning ledsen också. Varför händer alltid sånt här mig?
Ska jag ens va ledsen för en sån här jävla töntig sak..Ja det ska jag.

Efter skolan imorgon blir det plugg. Har matte prov på onsdag som Hannah
inte ser fram emot. Så vet inte hur det blir med bloggandet.
Ett inlägg kan det väl bli iallafall. Godnatt på er ♥



Kommentarer
Postat av: sophie

funderar på att lägga ner min blogg.

vad tycker du? ta gärna en titt och släng in en kommentar om vad du tycker! kram

2010-05-18 @ 08:16:14
URL: http://sophiehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0