Ändå kallar du mig pucko när jag undrar vad du ser hos nån som mig


Dagen har varit hur mysig som helst och jag har känt mig väldigt glad!
Vet ni vad, det är faktiskt vädret som gör mig så himla glad.
Sommar känslorna börjar komma och jag vill ha sommarlov och vara
med mina underbara vänner..gud va jag saknar dom! ♥

Sitter och lyssnar på Markus Krunegård, den som inte tycker han
är bra skjuter jag eller något. För hans musik är så jävla bra!
ÅH så bra han är. Och vet ni vad? Jag ska kanske se han i sommar
och även Salem al Fakir för dom är på samma ställe.
Problemet är vem vill åka med Hannah och se dom? Någon som vill
så är det bara att säga till ;) För Markus Krunegård är ett måste.

Skola imorgon! Och ja jag känner mig ganska taggad...taggad på att
träffa underbart folk såklart. Inget annat! Det som är sjukt jobbigt
är att jag har väldigt mycket skolarbete nu. Så är det ju när man har
varit sjuk länge..Men det ska gå bra!



Kommentarer
Postat av: - Savefors

Hoppas att du får en bra start på veckan =)



Kram!

2010-05-03 @ 09:44:29
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0