And you appear just like a dream to me.


Hejsan bloggen! :)

Jag trodde faktiskt jag skulle vakna tidigare idag.
För varje gång jag vill sova länge så brukar jag vakna tidigt.
Men det gjorde jag inte idag, så det var hur skönt som helst!
Jag gick upp och började göra mig i ordning. Jag tänkte skynda
mig jätte mycket först för jag och Tina tänkte åka lite tidigare till
stan och kolla lite. Men det stänger fyra så vi tänker ta det någon annan
dag i stället! :) Men vi ska ju senare till stan, för då blir det bio!
Åh sjukt mysigt ska det bli. Filmen verkar ju så jäkla bra..hoppas den verkligen
är det också men det tror jag. Men Tina är snart påväg till mig, får se vad
vi hittar på innan bion. puss på mina fina läsare ♥


Mörk under ögonen? svar ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0