4 Maj


Hej bloggen! =)

Jag hade ju prov på hemkunskapen idag.
Och det gick verkligen AS bra. Gud så duktig jag var,lite stolt över mig
själv är jag ändå :D Så jag är as glad att det är över och att det gick som det gick.
Var jäkligt gött att Moberg var tillbaka också, hihi honom har man saknat.
Vi hade det väldigt kul på so:n "curry kock" HAHA Mobergs drömjobb.
Det gick inte att välja Lenni på onsdagsvalen, då blev jag väldigt ledsen.

Nu ska Hannah ta och fortsätta med So:n och börjar skriva novellen på
svenskan. Jag måste ta tag i detta nu...annars kommer det inte gå bra!
Har en väldig huvudvärk också men det är ju ingen stor nyhet.
Jag som var så glad över att jag inte vaknade med huvudvärk..
men då kommer den under dagen såklart.

Jag försöker vara söt..men det går inte riktigt.

Kommentarer
Postat av: c:an

du försöker vara söt, OCH DU BLIR SÅ JÄKLA FIN?! <3

2010-05-05 @ 17:29:46
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0