31 Maj - vadå det är 1 juni imorgon? ;o


Hejsan!

Imorse var jag otroligt trött, kom nästan inte upp ur sängen.
Det var då jag kände, GE MIG SOMMARLOV! ungefär...
Dagen har varit hur lugn som helst. Hade engelska,idrott och svenska.
Sen åkte klassen till djupsundet tror jag det heter. Där spela vi brännboll
också var vi indelade i grupper och gjorde lite saker. Det var hur jäkla
mycket mygg som helst så jag fick ett utbrott jag ville skjuta dom där jävla myggorna.
Jag är ju allergisk, så när jag blir biten av en mygga så svullnar det upp som bara den.
Så direkt när jag kom hem drog jag av mig mina strumpbyxor och rå kliade.
Ah jag kan berätta för er att dom var otroligt stora och värkte och ja kliade.
Det är väl intressant att veta? haha nej men ah, inte kul att va allergisk.

När jag kom hem så bytte jag om till bikini och sen la jag mig ute och solade.
Solade ungefär i en timme om inte mer, as gött verkligen! Lite brunare blev jag nog.
Men nu har jag precis gått in igen, och nu ska jag skriva klart so:n.
När jag är klar med den, då kommer jag vara så jävla glad så ni anar inte.
Har ni haft en bra dag?



Bilden är tagen i fredags tror jag.
Tänkte att ni skulle få se en till bild på min nya hårfärg.
För någon dag sen så ångra jag mig och tyckte jag passade bättre i brunt.
Men jag antar att jag tyckte så för att jag inte vant mig än.
Vad tycker ni? Tycker ni att jag passar bättre i brun eller så som jag har nu?

Kommentarer
Postat av: A

Den där färgen var superfin!

2010-07-29 @ 14:02:06
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0