29 Maj


Sådär ja. Nu tror jag att jag kommer börja blogga lite igen :)
Men kanske inte lika ofta som jag brukar, men vi får se hehe.

Fredag: Var på tassemarten med folk. Det var trevligt.
Fast ah, tassemarten blir bara tråkigare och tråkigare för varje år.
Men är man där med trevligt folk så blir det ju rätt kul ändå.
Nygren köpte en jävla softairgun eller vad det nu heter.
Han sköt på min rumpa och mitt ben, fy i helvete va ont det gjorde.
Det liksom kändes som det brann eller något haha.
Patrik och Nygren sa att jag var töntig. Men det gjorde ju ont :(
Lite senare mötte vi Nicklas, han och Patrik sprang spåret.
Jag och Nygren chillade lite och kolla på en som var otroligt vig
"ÄR HON DUM I HUVUDET ELLER?" haha. Sen kom dom tillbaka väldigt
fort och dom var mycket trötta. Sen drog jag hem och åt.
Lite senare kom Andrew,Patrik och Nygren. Och vi drog till coop och lite sånt.
Mycket bra dag!

Lördag: Idag var jag på 80 års kalas. Hos min finska släkt.
Ja, jag är faktiskt finsk och turkisk. Det var kul och träffa dom för dom brukar
jag verkligen inte träffa alls ofta. Vi åt och hade det trevligt.
Men till slut åkte vi hem. Och när vi kom hem så kom pappa på att vi kanske
borde åka till Mediamark i Örebro och kolla lite. Så det gjorde vi, eller ja hela min familj.
Vi kollade öppetiderna innan vi åkte dit också, så ser jag att det står att Markus Krunegård
var där klockan 12.00 idag. Vet ni vilket damp anfall jag fick? FAN han vill man ju se.
Aja, men vi åkte iallafall dit och Hannah köpte sig en ny kamera :D
En canon ixus 100 is, tänkte köpa den för ett tag sen men jag köpte mig en annan då.
Så Hannah är lite glad just nu hehe.

Imorgon: Vet ni vad Hannah ska göra imorgon? Jo hon ska nämligen träffa Eric Saade.
Vill ni veta hur taggad jag är? Såhäääääääär jäkla taggad är jag, fast lite mer :)
Jag ska möta cia vid kvart i elva, sen går vi vidare till bilisten där vi tar bussen till stan.
Vi kommer nog springa in till mitt i city och få plats längst fram hehe.
Eric kommer att sjunga 14.30 så vi kommer få vänta ett litet tag, men va fan det gör ingenting :)
Tina kommer in lite senare också så hon får knö sig in där vi står hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0