20 Maj


Hej alla söta läsare! =)
Jag började inte förens klockan tio idag. För jag vaknade och somna om så jag
vaknade lite senare. Så jag pallade inte stressa så jag gick inte på gympan.
På matten fick vi reda på resultatet av matteprovet, och Hannah fick G!
Jag blev jätte glad för jag trodde verkligen att jag skulle få IG.
Fick även ett VG på min novell i svenskan, blev riktigt glad :D
När vi hade NO så fick vi sitta ute, det var hur gött som helst!
Pappa har satt upp studsmattan nu, så jag kanske går ut och hoppar med min
bror om jag orkar haha. För varmt för det ju! Jag är fan sugen på att bada.
Men det kommer jag säkert inte våga göra förens i typ mitten av sommarn...haha
Nej då, men fatta va kallt det är i vattnet nu! Men nu ska jag kolla lite bloggar
och sånt där och bara ta det lugnt, är väldigt väldigt trött idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0