17 Maj

Hej på sötnosar!

Dagen har varit mycket bra. Oj då, känns som jag alltid börjar med mina inlägg med
"dagen har varit mycket bra" Men jag kan ju inte hjälpa att mina dagar blir sjukt bra :)
Tjugo över nio åkte vi buss mot stan.  Tina var mycket hungrig så hon köpte sig bara en
smörgås med ingenting på och en festis, haha gullig är hon.
Sen gick vi till frisörssalongen. Vi var där ungefär tre timmar tror jag.
Men det blev faktiskt inte så drygt, det kanske det blev den sista halvtimmen
det var då jag kände att jag verkligen inte kunde sitta still mer haha.
Tina blev HUR jäkla fin i håret som helst!
Hon blev verkligen super nöjd, och det ska hon vara :) Efter hon var klar så gick vi
och åt och sånt. Då kände jag hur jäkla shopping sugen jag var. Så vi åt upp ganska fort
och började kolla runt i affärerna. Jag fick köpt ett linne,skjorta,solglasögon,
tights,hoodtröja och en mascara! Så jag blev super nöjd med mina köp faktiskt.
Nu är jag 700 kronor fattigare...gjorde lite ont i mig när jag skrev det där.

Om en vecka är det min tur att bli fin i håret! :)
Så då följer Tina med mig eftersom jag var så snäll och följde med henne hehe.
Jag ska fixa håret ljusare, funderar på att ta med ett kort på kenza för hennes
färg på håret skulle jag kunna tänka mig att ha. Sen att göra mer och mer slingor
så jag blir blond till slut. För jag är trött på att vara brunett nu.
Jag ska klippa av väldigt mycket av mitt hår också, är trött på långt hår!




Sjukt fint blev det, ellerhur? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0