23 mars

Hej på er!
dagen gick väldigt fort idag. cyklade till cia ungefär tjugo i åtta.
och hannah hamberg cyklade på fem minuter, är inte det ganska coolt?
jag var svettig och andfådd när jag kom fram..nej svettig var jag faktiskt inte.
när dom börjar lektionen så typ låter en klocka i deras klassrum
den var nära på att skrämma livet ur mig, jäklar va jag skvatt haha.
men iallafall första timmen så gjorde dom det vanliga typ skoldagboken,
sen hade dom läsläxa som dom läste upp för oss så gav vi dom
ny läxa och sånt! sen var det rast, vi letade efter lilljohan.
men han och hans kompisar sprang runt och lekte, harry potter skulle jag tro.

sen så jobbade dom med planeter så jag och cia och några till fick
göra planeter, så vi hade blåst upp en ballong och rivit ur papperstidningar
så skulle vi limma på det med tapetklister. det var lite små kul faktiskt
men man blev väldigt väldigt kladdig! efter det blev det lunch, godare mat än igår
iallafall men det var fortfarande så jävla äckligt.
sen så hade vi rast i en halv timme.
vi fick låna en lärares dator, men hon lite inte riktigt på oss hahaha!
vi skulle egentligen reservera bio biljetter tills på fredag, remember me ska vi se.
men det gick inte att reservera idag, så vi får göra det imorgon istället :)
sen så gick jag och hade matte men halva klassen, och cia teater.

sen så var det dags för fritids och vi skulle "dansa".
jag blev ju jätte glad, jag älskar ju att dansa.
men var det dans då? nej utan det var typ fågeldansen
och sen sprang dom runt och lekte lekar.och den som höll i det dära ja
hon kanske gick i trean eller något men hon skrek på dom andra som om
hon vore vuxen.så jag och cia blev lite irriterade och drev som
fan med henne haha lite små kul! något som inte är kul är när falukorvar kramar
sönder en eller va säger du cia? :) hahaha


Kommentarer
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Fin blogg du har :)

Allt bra?

2010-03-23 @ 15:58:38
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: sooffs!

söt bild!

2010-03-23 @ 16:37:48
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0