21:09

har hannah pluggat något idag? nej det har hon inte gjort.
vilket som är inte bra, inte alls bra.
jag har problem med att börja plugga, och problem under pluggandet.
kan det blir värre? nej , skulle inte tro det.
men imorgon blir det plugg med tina (y) undra hur mycket plugg det kommer bli?
men jo vi måste faktiskt det. men vid klockan sju så ska vi på hockey!
haha får se om det är så kul som endel säger att det är, men det tror jag väl.
så det ska bli mycket trevligt :)

kommer inte blogga något mer idag.
för det kommer jag inte orka, för jag ska faktiskt gå
och lägga mig ganska tidigt. har skrivit ganska ofta
att jag behöver mycket sömn, fast jag aldrig går och lägger mig i bra tid.
men ikväll ska jag ta och göra det! inte för att jag var speciellt trött imorse.
var ju däremot pigg, så då var jag ganska glad.

ha det bäst, godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: Tina

Naaaaaaaaaw vilken söt bild (A) <3

Hockeyn blir bäst imorgon <3

2010-03-08 @ 21:19:27
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: felicia

härlig blogg hörru (:

2010-03-08 @ 22:01:29
URL: http://feliziaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0