2 Juni


Hej bloggen! :)

Så jävla gött ute nu när det är så jäkla varmt. Hannah älskar sommar! ♥
Bara för det är varmt så måste man ha saker att plugga till (y)
När jag kom hem från skolan så har jag ritat en bild till bilden.
Pluggat matte och svenska. Svenskan är super svår, jag hatar det.
Men jag har även hunnit att sola i lite mer i en timme, as gött.
Vet ni vad? Hannah har blivit lite brunare, har typ världens bästa pigment eller något.
Det gillar vi :) Ska snart ta och duscha och kolla vad jag ska ha på mig imorgon.
Det har blivit lite svårt att bestämma kläder nu tycker jag, för jag har knappt några
shorts och jag vill verkligen ha shorts nu när det är så himla varmt.

Videoklipp från i söndags när jag träffade Eric Saade.
Ni ser mig längst fram, liten och glad haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0