its like that with you


Gör ett lite snabbt inlägg nu, för jag känner att jag ska bli bättre på att blogga.
Men det är inte alltid man orkar. För man är ute mycket om dagarna
nu när det är härligt väder, och sen är man för trött för att blogga.
Men idag så var dagen väldigt väldigt chill. Har inte gjort något typ.
Jag och Julia fixade också så att vi på b-engelskan fick lektionen inställd (y)
eller vi som var där i onsdags fick gå hem haha. Så ja, jag slutade vid 12 ungefär.
Skulle egentligen vart med Tina..men så blev det ju inte.
Så nu har jag precis tvättat bort sminket och sånt där, och nu ska jag ut och sola.
Fyfan vad gött. Grillat blir sen också, riktigt riktigt gott.


Jag kände för att ladda upp en söt bild

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-04 @ 20:53:12
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0