21:30

hemma från dansen nu. riktigt kul var det! :)
först hade jag som sagt street,tina satt och kolla på.
så var det jag och två till dom var en aning små, lite sådär små charmiga.
efter det så blev det show, det var as kul.
fast tekniken var inte ett dugg kul, för det är jag förjävlig på.
jag har sån jävla svank så det gör så jäkla ont att stå rakt och böja sig ner.
och min hälsena gjorde förjävligt ont, kändes som den skulle gå av.
men iallafall, blir tydligen inte att dansa till bad romance. vilket som var synd
jag hade sett fram emot det som bara den! men vi ska tydligen dansa
till beyonce-all the single ladies det kommer bli sjukt kul det med.
och vi ska dansa precis som dom gör i den videon ;) sexigt värre.
längtar redan till nästa vecka dans är livet! ♥

nu ska jag duscha, sen lägga mig och sova.
puss på er, bloggar efter skolan!


Kommentarer
Postat av: Nygren

Ska ni dansa exakt som i videon

2010-01-31 @ 10:31:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0