16:25

kom nyss hem.
och jäklar så det snöar, kan inte snön försvinna typ NU?
ska snart plugga och äta choklad,mums haha.
om jag ens orkar plugga..och om jag ens hinner.
okej, dansen börjar om 2 och en halv timme.
men jag orkar nog inte plugga innan det, fast jag måste.
äh jag vet inte hur det blir. jag vill se se andra avenyn också!
för det är grymt spännande. nu när jag kom in på spännande
var det någon som såg paradise hotel igår?
jag blev rå förbannad på jackie som la sin röst på cimon så han åkte.
jävla idiot säger jag bara, hur kunde hon. cimon var ju bäst,
fast nej det var han faktiskt inte..andreas är. och jag är sjukt
glad över att han är kvar! för han ska vinna, det ska han.

men jag ska kolla på andra avenyn nu.
och nu har jag bestämt mig att jag ska plugga!!
ska fasen få bra på det där jäkla provet ;)



Kommentarer
Postat av: natta

hej vad fin blogg du har!

kolla in min blogg jag har frågestund!

fråga nått snälla!

2010-01-27 @ 18:22:24
URL: http://hellokitttys.blogg.se/
Postat av: Linda

Härlig bild :)

2010-01-28 @ 14:47:43
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0