svar på frågestunden, kära läsare!

kan inte du lägga upp någon video från någon dansuppvisning? skulle gärna vilja se när du dansar, du verkar duktig!:) från: anonym
svar: jovisst det kan jag göra någongång! =D

* FAVORIT LÅT ?
* FAVORIT KLÄDESPLAGG ?
* URSPRUNG ?
* FINASTE ÖGONFÄRGEN ?
  
från: Canez
svar:  1. Det är nog någon med johan, all the time in the world
             är en grymt bra låt!
           2. Söta tshirtar <3
           3. Sverige. Har dock turkisk släkt och finsk! =)
           4. Bruna ;)

vad är det bästa med Johan Palm?
från: Malin
svar: vad är inte bäst med johan? Haha.
nej men, han sjunger otroligt bra. Och han är en sån jävla charmig människa!

Har du träffat Johan nån gång :D?
från: Cecilie
svar: jaa, tre gånger!

Vad gör dig unik som bloggare? :)
från: Felicia
svar: att min blogg inte är exakt som alla andras.
det kanske det som gör den unik? ;)

Vad har du för framtidsdrömmar?
från: Tipsbloggen
svar: att lyckas!

Vad är de galnaste du gjort? :)
från: Anni
svar: att svara på den här frågan kanske?

Har du Johans adräss & telenummer?
har du varit hemma hos han?
är du kär i han?
tycker du om henrik lika mkt som johan??
är du kär i han?
vilken skola går du i?
har du verkligen bah träffat han 3 gånger? :O:O:O
från: Anonym
svar: 1. Nej det har jag inte, har dock haft hans mobilnummer!
         2. Nej!
         3. Nej, det är jag nog inte. Men jag har faktiskt varit!
             men jag gillar honom väldigt väldigt mycket.
             jag har speciella känslor för johan.
        4. Nej det gör jag nog inte. Men henrik är en sån jäkla skön kille han med!
        5. Åter igen nej!
        6. Mörmoskolan
        7. ja! Tre underbara gånger.

1. tappat oskulden?
2. hur gammal är du?
3. när började du blogga?
4. hur ska jag göra min blogg bättre?
från: Paulina 
svar: 1. Nej!
         2. Jag är 14 år, fyller 15 den 10 augusti. Då får ni gratta mig! ;)
         3. Jag började blogga för snart ett årsen,19 april!
         4. Fortsätt att blogga så som du gör :)

Har du något tips hur man gör sin blogg bättre?
Har du någon pojkvän?
från: Mimmi
svar: 1. jag tycker att man ska ha mycket bilder och så på bloggen.
 även om jag är riktigt kass på att fota och lägga upp.
för jag läser nog mer inlägg där det är bilder och så i, jag vet inte varför.
men det blir alltid så, haha.
2. Det har jag inte!

Har du rökt nångång?
från: Anonym
svar: usch nej!!

kan inte du lägga upp videoinlägg ngn gång ? :)
från: Stevalia
svar: haha jodå, kan försöka någon gång!

1. hur fick du så många besökare?
2. favorit affär?
3. gillar du converse? haha
4. hur ggammal är du?
5. vart bor du?
från: Matilda
svar: 1.hm..har jag många besökare? Det vill jag dock inte påstå ;) haha.
men om man vill fånga lite mer besökare så kommentera olika bloggar.
men inte typ ”kolla hit” ingen kollar då.
2. Carling och Ginatricot
3. Jag ÄLSKAR converse ;)
4. Jag är 14 år!
5. Lite utanför Karlstad


Har du varit full nån gång??
från: Anonym
svar: näej, det kan jag inte påstå riktigt.

vilka bloggar tycker du är lättast att läsa ifall du fick välja mellan dem på blogg.se och devote.se?
från: Amanda
svar: blogg.se :)

Vad är det bästa du vet?
Katt/hund?
Vad är det för färg på ditt hus?
Favoritklädesplagg?
Har du skolkat?
Hade du planerat nåt speciellt du skulle säga till Johan första gången du såg honom?
Isåf, sa du det?
Vad är det bästa med att blogga?
från: Isabell
svar: 1. Träffa johan
         2. Hund! Jag är rädd för katter..haha
         3. Jag bor inte i hus, bor i radhus och jag kommer inte ihåg
            vilken färg det är :o haha.
         4. Söööööta tshirtar! :)
         5. Ja, det har jag!
         6. Självklart
         7. Ja, det gjorde jag ;)
         8. Att man får så fina kommentarer från söta läsare.
     Och jag älskar att skriva och dela med mig av min vardag :)


Kommentarer
Postat av: JENNY

bra svar! :)

2010-02-12 @ 16:09:14
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Riim

Gillar också all the time in the world=)

2010-05-10 @ 23:15:53
URL: http://alwaysriim.blogg.se/
Postat av: Riim

Gillar också all the time in the world=)

2010-05-10 @ 23:16:45
URL: http://alwaysriim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0