lite strunt prat

dagen har bara bestått av tv tittande.
det blev en aning långtråkigt i längden.
men ja, hade man inget annat att göra så.
men nu ligger jag här i sängen och ska kolla lite
bloggar och sånt. ska nog också ta och se paradise hotel
bara för att jag saknar det så himlans mycket!
längtar tills nästa säsong, om det nu blir en till? det hoppas jag verkligen.

imorgon kväll så ska jag på 50 års kalas! blir att äta pizza, mycket gott.
får hoppas att det blir kort spel med sofia och christoffer också.
för det var riktigt kul igår tyckte jag att! :)

nästa lördag ska jag på yttligare ett kalas. denna gång blir det 30 års kalas!
ska faktiskt bli jätte kul! ska ta och köpa mig en klänning tills dess.
har kollat runt på lite klänningar lägger upp några på bloggen sen ;)
jag älskar verkligen klänningar men har knappt några.
för man går ju inte runt i klänning i skolan liksom.
och det är ju inte speciellt ofta man är på kalas eller något liknande, men nu verkar
det vara mycket kalas, haha. så det roliga med det är att köpa
sig en fin klänning tycker hannah :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0