20:11

har nyss tagit en varm och skön dusch!
om ett tag ska jag fixa mina naglar. har dock inte lösnaglarna längre
dom hade blivit så fula vilket dom var från första början.
så nästa gång jag ska köpa lösnaglar ska dom vara mycket bättre!
så nu ska jag måla mina naglar svarta,det funkar alltid! haha.
efter det plugga no vilket jag gjorde lite förut faktiskt.
och om två timmar blir det paradise hotel,FINAL

Imorgon blir det skola,och efter det tror jag att jag ska va med tina ;)
och på kvällen blir det dans och jag är mer taggad än vad jag var förra veckan.
ska bli så jäkla bäst! =) det var jäkligt gött att ha 2 timmars träning.

blir nog sista inlägget för idag. puss på er sötnosar!

jag saknar min super charmiga tina griberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0