You know that I love you boy

Hej på er!
Försov mig lite imorse. Men kom bara typ fem minuter för sent till gympan.
Men det gjorde ju inte så mycket! Har varit äckligt trött hela dagen.
Jag och Rasmus tävlade om vem som kunde stå på ett ben längst.
Han fuskade heeeeela tiden. Så jag var mycket bättre än honom!
Jag kan göra en svin cool sak med Jacobs keps som han har lärt mig.
Det är så himla coolt så ni liksom anar inte.

Om ett tag kommer Nygren och Patrik till mig.
Så vi ska väl ta och hitta på något, jag vill ut.
Orkar inte sitta inne. Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Paulina

gud så fin blogg du hade!



svara på frågan i min blogg ;)

2010-04-22 @ 16:34:40
URL: http://mondoblog.se/paopanaxia

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0