24 april


Hej bloggen!

Förlåtförlåtförlåt att jag inte har bloggat på hela dagen.
Men nu bloggar jag ju. Och det är ju svin bra!
I natt mådde jag sjukt dåligt, trodde jag skulle spy flera gånger.
Vilket jag inte gjorde. Vaknade ganska tidigt och var på ett toppen humör.
Men nu är inte humöret på topp längre kan jag ju säga..men men.
Åkte till i2 marten med Tina bäst Griberg ♥ Vi gick runt ett litet tag och kolla.
Jag mådde as illa ett tag. Sen kom jag på att jag ville ha mcdonalds så då
mådde jag lite bättre. Så jag fick en galen idé att vi skulle gå och äta
och det var ganska långt dit. Jag lyckades övertala Tina som verkligen inte
orkade gå. Vi fick stå i en jävla kö i 30 minuter...men det var fan värt det!
Vi satt ute också, det var en aning kallt. Men jag säger det igen, det var fan värt det.
Sen gick vi tillbaka då började det regna. Blev lite ledsen i mitt vänster öga då.
När vi kom tillbaka så gick vi bara runt igen. Sen blev det att sitta på gräset och
gnälla......jag gnällde kanske jag ska säga, HAHA. Vi satt där ett bra tag, undra varför?
Men sen kom Tinas mamma och hämtade oss. Och jag har nyss kommit hem
från mormor för min gammelmormor fyllde 80. Men jag orkade inte vara kvar länge.
Det var riktigt tråkigt som alltid! Men om ett tag kommer nog Tina till mig :D
För hon ska sova här hihi, kommer bli as mysigt. Så bilder kommer vi nog ta.

Men nu ska jag möta min älskade. kram på er ♥






Kommentarer
Postat av: c:an

oooh vilka härliga bilder ! :)

så jäkla skönt väder?! <3

2010-04-24 @ 22:54:47
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0