21 April


H
ej bloggen!

När jag vaknade imorse så såg jag att det snöa ute.
Jag fick panik och blev deprimerad på riktigt.
Moberg smsade mig såklart och var as glad över att det snöade
ute så dum som han är. Jag sa till han att om jag får höra en till
som tycker det är bra att det snöar ska jag skjuta! Som tur var
så sa ingen det..haha nej men ärligt vadå det har snöat 54 gånger idag?
Om det snöar mer idag. Då dör jag på riktigt!

Har typ inte gjort något i skolan idag.
Denna vecka har jag bara slappat som bara den.
Inte så bra, men jag orkar verkligen inte.
Sitta och vara social med folk är ju hur mycket roligare som helst! ;)

När jag slutat och så gick jag till ica med folk.
Sen så gick jag och Tina hem till mig och tryckte choklad och
kolla på Andra avenyn. Jag åt upp min choklad lite för fort så jag
blev lite ledsen i mitt öga. Om ett tag ska jag väl ta och äta.
Sen hem till Tina så hon får äta. Sen ska jag med henne när hon ska
ta hål i örat, hihi! :) Och efter den blir det att dansa. Sjukt kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0