you cant tell me lies,dont even try


Hej bloggen! :)
Dagen har väl varit bra,den gick riktigt fort iallafall.
På lunchen så var jag,Cia och Robin hos Moberg. Haha finns det någon roligare än honom?
Nej jag tror inte det. Man typ dör av skratt hela tiden för han gör så
knäppa saker. Han värmde juice i mikron,han hotade mig med en kniv,
han la mina nycklar i en skål med mjölk och flingor i och han lagade
ett hål på bordet med hjälp utav smör! Sen så typ dog jag när jag såg
vart mina nycklar var så jag typ välte ut mjölken så jag fick det på mig
och över min mobil haha.

Skulle egentligen vart med Tina, men hon orkade inte.
Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Ta det lugnt bara skulle jag tro, kan knappt gå haha träningvärk.




Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggg

2010-04-16 @ 19:33:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0