14 april

Hej bloggen! :)
Skoldagen har varit bra idag också, dom flesta i klassen
gör så att dagarna blir så jäkla bra!
Dom roligaste lektionerna var nog b-engelskan och bilden.
Vi hade någon konstig vikarie på b-engelskan så vi fick skratt anfall typ hela tiden.
Hon sa typ as konstiga saker men vi sa nog ännu konstigare saker
till henne för det var så jäkla kul! Vi skulle typ skriva ett brev till henne
så att hon skulle lära känna oss bättre. Emil var så jäkla klockren så ni
anar inte! Bilden var väldigt rolig idag också, är nog för att Patrik och
jag är så himla coola. Fast ah sen så "dissade" jag honom då blev han sur
och typ skulle döda mig med hans penna som han hade doppat i vattnet till
vatten färgen. Men det roligaste och sjukaste var nog det här:

Jag och några till satt vid en bänk och prata lite om allt möjligt.
Sen blev det tyst och efter en stund så...

Emil: Klipper ni era tånaglar själva?
Jag: VA?
Emil: Ja? klipper ni era tånaglar själva?
Alla typ samtidigt: hur annars ska man göra har du tänkt dig?
Emil: Min mamma klipper mina tånaglar.
Alla: HAHAHAHAHAHAHA

vi skrattade så vi grät...ungefär.

Men nu sitter jag här med Tina och jag tror hon tyckte att jag var lite
dryg på att blogga, så nu ska vi lägga oss och kolla på Andra avenyn! :)
bloggar mer senare, puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0