Hannah Hamberg är tillbaka! :)

Hej på er, nu är jag äntligen tillbaka.
Nu undrar ni säkert vart Hannah har varit och det ska jag berätta nu.
Min mamma har fått magsjuka och jag är sjukt rädd för det.
Det är nästan det värsta man kan ha..okej kanske inte men nära på.
Och min pappa skulle åka och jobba i Årjäng, för han åker runt i
värmland och gör något, han är iallafall mätar ingenjör.
Så då skulle han och min bror sova borta på hotell, då ville jag ju självklart
med eftersom jag vägrar att bli sjuk! Och det hade varit väldigt synd
om pappa och min bror hade fått det här, för dom ska nämligen till Norge nästa
vecka och se Metallica. Så idag sover vi över hos min pappas kompis.
Men imorgon tror jag det blir att sova hemma, jag saknar ju min dator
och min mysiga säng!

Men iallafall igår så när pappa jobbade så låg jag och min bror på hotell
rummet och kollade på tv. Det var en aning drygt men sen när pappa var klar
så gick vi och åt och sen så bowlade vi för det fanns bowling på hotellet!
Min bror är en jävligt dålig förlorare så han typ dödade mig när jag vann.

Och idag så åkte vi till töcksfors tror jag det hette. Medans pappa jobbade
gick jag och min bror och shoppade lite. Jag köpte två par jeans tights och
ett as sött linne från carlings.

Men Tina och Andreas har ju gästbloggat så lite har ni ju fått läst ändå.
Det var mycket gulligt av dom, tack ♥

Jag saknar min bara min sötnos.


Kommentarer
Postat av: T i n a

du är dum, gillar inte den bilden.... :(

2010-04-08 @ 19:48:36
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: matilda

Hur gammal är din bror? :)

2010-04-08 @ 20:30:57
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0