Friday im in love


syslöjden var tydligen inte inställd?
Jaha, ganska dålig stil att inte någon berättade något.
Men jag var ju inte den enda som missa slöjden.
Så det gör mig inte så mycket, inte för att jag hade gått tillbaka
om jag hade fått ett sms att det var när jag hade precis gått hem.
Men ändå liksom, tycker det var riktigt dåligt.

Lite innan klockan sex så går jag,Nygren och Patrik
hem till Jonte. Och där ska vi va med lite folk så det ska
bli as kul verkligen! :) Jag har världens träningsvärk i magen
så jag kan typ inte skratta för det gör så himla ont.
Men eftersom jag ska vara med sånt roligt folk
så kommer jag att skratta hela tiden, gud va ont jag kommer att få.

Kommer hem ganska sent skulle jag tro.
Så jag vet inte om det blir ett till inlägg men det tror jag.
Men om det inte skulle bli så kanske jag hinner till morgonen.
Men jag och Tina ska dra till i2 marten imorgon hihi ska bli as kul!
Synd bara att jag inte gillar att åka karuseller, det är så himla läskigt.
Och när jag såg rainbow krascha på Liseberg blev jag ju ännu räddare
för att åka karuseller. Så nej, jag är inte så förtjust i det faktiskt.
Men det ska bli riktigt kul ändå :D




Kommentarer
Postat av: pennie

hellu hur mår du idag då?:D

2010-04-23 @ 18:33:52
URL: http://penniiie.blogg.se/
Postat av: liindblaads

sv, hmm brukar ej kolla hennes

2010-04-23 @ 20:38:08
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0