Är hos Tina nu! :)


Hej bloggen!
:)
Jag vaknade vid kvart i tio och sen gick jag upp
och gjorde mig i ordning. Spelade lite wii gjorde jag också!
Sen så åkte vi och åt och sen åkte jag till Tina.
Så just nu sitter jag hos Tina! :)
Egentligen så skulle ju jag sova hemma i natt.
Men mamma har inte varit symtom fri i 48 timmar så vi kan
inte komma hem förens på söndag. Då blev jag en aning sur kan
jag säger er. För jag vill verkligen hem! jag saknar min säng och dator.
Och mamma såklart! :) Men jag kanske ska sova hos Tina i natt så det blir
ju super bra ändå. Hoppas att det blir så också.

Men nu ska Hannah och Tina ut och cykla!
För det är sol ute, hihi sånt gillar vi.
Aha nu fråga Tina helt plötsligt vilken cykel vi skulle ha.
Är hon dum i huvudet? sten såklart..va fan tror hon.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0