another day in love ♥

Hej bloggen!
Förlåt för sent inlägg men det gör inget :)
Jag var hur trött som helst imorse och vaknade med en rejäl huvudvärk.
Det var inte alls skönt vill jag lova. Var hur kul som helst att träffa
Moberg igen, åh saknat hans söta damp ryck!
Patrik har även börjat i min klass, vilket som är as gött.
Dom sista tre timmarna i skolan gjorde jag inte någonting.
För ah jag mådde sjukt dåligt, kändes som jag skulle svimma
och jag var hur trött som helst. Patrik tyckte lite synd om mig!
Sen så gick jag hem och så. Och typ direkt kom Andreas!
Vi kollade på två filmer, och den första filmen var väldigt väldigt
äcklig speciellt i slutet blod usch! Men dagen har varit hur jäkla
mysig som helst tack vare Andreas ♥ så ja, tack för dagen!

Men nu ska jag ta mig något att äta.
Sen ska jag faktiskt lägga mig och sova.
Eller iallafall försöka, för jag är hur trött som helst.
Imorgon blir det nog mer bloggning. Har även utvecklingssamtal
imorgon men jag bloggar ju innan det. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0