4 april

Hej bloggen :)

Gud vilken härlig dag det är idag. Solen skiner och varmt är det ute också!
Mådde hur jäkla dåligt som helst imorse och i natt. Men nu mår jag jätte bra.
Mamma tvingade med mig till stan egentligen orkade jag ju inte eftersom
jag mådde skit, men det var bra att hon tvingade med mig. Eftersom jag mår bra nu.
Men iallafall jag köpte mig en väldigt fin jacka, tack mamma

Jag skulle egentligen vart med Andreas idag, men det blev inte så :(
Men om ett tag kommer Patrik och Nygren till mig.
Vet inte vad vi hittar på, men jag vill gå och köpa glass och ha det skönt i solen.
Det tror jag nog dom också vill! Så kameran följer med.
Jag hoppas ni får en super bra dag så bloggar jag senare. kram på er!

den är mycket finare i verkligheten! var bara tvungen att tillägga det liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0