23:30


Har nyss kommit hem från Tina och det var super mysigt.
Vi låg och kolla på någon skräck film som typ var på norska.
Och ja, den var riktigt jävla dålig. Men jag blev as rädd ändå
för att Patrik skrämmde mig hela jävla tiden. Alla låg i en hög i Tinas säng
det var ganska mysigt faktiskt, jag var nära på att somna ett antal gånger.
Dom nämnde Nygren i filmen ungefär 100 gånger. Var ganska små kul ändå.

Vi har även cyklat runt massa och vart på ceylan har vi ju också såklart.
Jag och Tina tyckte att Patrik skulle skaffa sig ett jobb. Han blev sur och cykla
"hem" HAHA fyfan va kul. Vi trodde han var as sur på oss, vilket han inte var.
Jag ska nog inte ta allt så seriöst hela tiden. Men dagen har varit jätte bra
även om jag vart lite små irriterad ibland. Tack för dagen, ni är bäst




Patrik våldtog en katt..som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0