17:37


Får jag blogga frågade jag tina, hon svarade bajs.
Det är alltså ett ja för er som undrar!

Vi cyklade till coop förut. Vad gjorde vi där?
Det är ju en jävligt bra fråga, för vi gjorde ingenting där.
Ja, sen bestämde vi oss för att åka och hämta min
underbara fina fina dator. Den var saknad, jag gav den en kram.
Sen åkte vi till pappas kompis så jag fick duscha och sånt.
Tina blåste mitt hår, hihi gulligt. Hon blev chockad för jag
var så himla snabb på och sminka mig :) haha
Sen så åkte vi och hyrde film. Skräll att dom filmerna vi ville
hyra inte fanns. Vi ville ju se Fucking Åmål och Fjorton suger.
Men nej nej så blev det ju inte. Så vi hyrde Sandor/slash/ida
och Freddy vs Jason, Tina kommer kissa på sig jag lovar.
Just det, kanske ska säga att jag ska sova hos henne också.
Fast det gjorde jag nog i det förra inlägget? Mitt minne är inte på topp.
Om ett tag ska vi äta, kebabtallrik blir det. Är jag trött på den maten?
Ja det är jag verkligen. Men det gör inget! :)

Hannah: Vadå han har en playboy kanin på bilrutan?
Tina: Hur vet du att det är en han?
Hannah:......
Tina: Jävlar va ägd!

Patrik hon sa ÄGD!!!!!!!!

Jag bloggar senare. puss på mina fina läsare! ♥

Kommentarer
Postat av: ebba

hehe, jag skryyter bara så mycket. men de är bara för att jag vet att du ÄLSKAR johan.

Träffa han idag på stan, bild med :D

2010-04-09 @ 17:42:58
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0