ska bli bättre på att skriva!

förlåt förlåt förlåt .
jag är så himla dålig på att skriva här på bloggen.
har sagt många gånger att jag ska bli bättre ,
men nu ska jag faktiskt bli bättre.
fick nyss reda på att johan spelar i fellingsbro imorgon.
och det är typ 5 mil utanför karlskoga.
fan också , om jag hade fått reda på det lite tidigare.
hade jag ju kunnat frågat mina föräldrar om jag fick åka.
men nu vet jag att det är försent att fråga.
attans också.
men jag måste tänka positivt det finns fler chanser , han kommer
säkert till ett annat ställe nära mig snart ( inte för att jag tror det)
men jag ska försöka tänka positivare.
även om jag har gjort det ett tag.
men det verkar inte som att det blir bättre utav det.
jag saknar ju johan mest utav allt.

imorgon blir det nog stan med mamma ,
jag ska försöka övertala henne till det iaf.
jag behöver nytt i min garderob , har inga kläder typ.


all the time in the world kommer ju på singel snart :D
åååååh , fasen så kul!


bild från underbara kreta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0