onsdaaag

Är hemma nu , eller ja det har jag väll varit en stund nu .
det var skoljoggen idag , jag gick med tina och nygren.
vi lyssnade på palmi som bara den ;)
men jag tror inte nygren tyckte om det , haha
jag var hur jävla trött som helst efter vi hade gått så långt -.-
sen på håltimmen åkte jag , robin och moberg hem till moberg och åt!
vi kallar det........kycklinggryta , haha :)
men det blev jätte jätte gott.
moberg är duktig!
men snart blir det att göra jobbiga läxor
matte och no (N)
skulle vara typ ett litet test på no;n imorgon,
så det får jag ta och läsa på.
ikväll är det dans , och nu börjar det på allvar ;)
huuuuur jäkla kul som helst!!!!!


jag har bestämt mig , jag ska hoppa av spanska och börja i b-engelska istället!
spanska är svårt , och jag pallar seriöst inte med det språket!
jag satsar på att bli as bra på engelska istället..... spanska kommer jag aldrig att kunna prata.

Vilket språk läser du ? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0