jag älskar att vara gnällig

jag tog verkligen inte rubriken från en söt person

fyfan va dansen gick dåligt idag.
mitt knä gör ju hur jäkla ont som helst
varför ska jag behöva ha ont i det hela tiden när jag dansar?
och självklart blev jag så jävla sur över att jag ska ha det jämt
så då hade jag ingen lust och dansa.
så ja , det gick skit!
hoppas på att jag inte har lika ont i morgon.
för det suger.
men nu ska jag hoppa in i duschen
sen kolla på idol.
det borde gå och se på tv4.se va?
ja , det gör det nog.
just fasen , test i no imorgon också.
jag plugga lite förut , men jag pallar inte no mer.
så då tar jag idol istället!
har en håltimme imorgon så .

kan det inte bli lördag nu ?


/ h a n n a h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0