heeeemma

hej kära bloggen
jag har saknat att skrivit här .
och ni har saknat mig också va?
men iaf , vi kom hem åtta imorse .
sen sov jag till ett
lite senare blev det hem att äta hos mormor .
sen blev det att träffa tina , HON VAR RIKTIGT SAKNAD :)
vi hade inget speciellt att göra ,
så vi cykla till dansen typ tjugo i sju
även om vi börja åtta ;)
så jag och tina fick köra dubbelpass!
det var kul vill ja lova ,
nu är man riktigt trött haha .
dans imorgon med , åh ja älskart!
dans är helt enkelt mitt liv
bästa som finns .
imorgon laddar jag nog upp lite bilder från kreta
det var underbart .
men nu är det tillbaka till skolan igen ,
vilket som känns väldigt konstigt.
jag orkar inte med skolan
men gött att det är torsdag redan imorgon iaf .
nej nu ska jag göra klart matten sen äta och duscha,
sen ska jag ta och sova ....

mitt vackra halsband som det står palm på , man kan dock läsa det så
att det står palmi också ;)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0