godnatt

Nu har man duschat och sånt .
och är snart klar för att lägga mig och sova.
imorgon börjar jag kl 08.00-14.25
efter det blir det hem och plugga
och så måste jag ta och städa mitt rum
det ser ju förjävligt ut.
och på kvällen har jag dans också ,
vi har börjat på en ny koreografi
så vi dansar med stolar , hehe.
lite små kul tycker jag , men mycket mycket svårt!
nej nu får jag ta och lägga mig.
jag vill vara pigg imorgon ,
vilket jag inte brukar vara i skolan.
och då är jag otroligt flummig ,
fast det är jag iochförsig alltid.
godnatt mina underbara blogg läsare! ♥

börja kommentera mer , det är ni riktigt usla på ;)


/ h a n n a h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0