godnatt mina underbara blogg läsare!

nu ska jag ta och lägga mig och kolla på riverside.
det är ungefär en serie som andra avenyn .
men andra avenyn är dock bättre ,
i början tänkte jag , vafan är det här för dret?
men , det blev faktiskt lite bättre.
men jag vet inte vad som gör den bra.
men man vill liksom inte sluta kolla!
så jag tipsar er om det faktiskt ;)
går att kolla på svt webben eller något sånt!
efter jag kollat på det lyssnar jag nog på johan ,
och jag ska drömma om mariestad .
jag är taggaaaaaaaaad , en vecka kvar!♥

/ h a n n a h

Kommentarer
Postat av: C:an

Linköping SKA vi uppleva tillsammans! :D

ha det underbart i Mariestad!

önskar dig all lycka ;)



älskar dig också, hanna! :)

2009-09-19 @ 18:23:07
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0