torsdag

hejsan bloggen.
nu sitter jag här och inte gör alls mycket.
men snart ska jag ta och träna på dansen
för det är dans ikväll! ;)
hade engelska grammatik prov idag , gick as bra faktiskt!
bara det att jag har haft ont i huvudet och mått illa hela dagen.
men nu mår jag mycket bättre.

imorgon blir det att va med tina ,
det blir att se idol på kvällen
så vi ska köpa mycket mycket godis,chips och dricka!
kommer bli super super mysigt ♥

på lördag och söndag måste jag plugga som fan.
no prov på torsdag , hur jäkla mycket som helst!
om man inte klarar provet ...så får man omprov.
och då får man med sig uppgifter hem under lovet,
och det tänker hannah INTE ha!

"tacos är ju en fiskrätt också"- hahahahahah jag dör

Kommentarer
Postat av: isabell

JAG VILL OCKSÅ SE PÅ IDOL MED HANNAH :(<3

2009-10-15 @ 17:46:30
URL: http://lindstrompalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0