Måndag!

hejsan mina älskade bloggläsare.

dagen har gått hur fort som helst!
var riktigt kul att träffa cia igen :)
hon har varit i mallorca
så hon var brun!!
idag måste jag försöka plugga lite ,
matte prov på onsdag.
men kan plugga mer med det imorgon
och lite på onsdag.
imorgon ska nog jag och cia åka till stan
för att köpa present till julia som fyller år på lördag!;)
så det blir att fira henne på fredag på lunchen,
åka och äta pizza blir (y)
nu är jag riktigt trött ,
jag brukar alltid vara as trött när jag kommer hem från skolan
så nu tror jag att jag ska lägga mig och kolla på tv ett tag.
eller något .....

/ h a n n a h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0