måndag är det idag va?

jag har inte orkat bloggat idag
som ja , ni kanske har märkt.
och när jag kände för att blogga
så var blogg.se hur drygt som helst
så jag har suttit och skällt lite här nu
men nu verkar det funka bra!
fick vg- på min so inlämning
jag blev ganska nöjd faktiskt.
moberg var så jäkla flummig idag
och det gillar vi (y)
speciellt pratstunden när vi var ute och gick
och när vi skrek i klassrummet HAHA.
nu blir det att ta sig något att äta skulle ja tro
sen blir det väll tv och sen sova puss ♥

Kommentarer
Postat av: isabell.

VG är ju jättebra !

hannah är duuuktig ;)

2009-10-13 @ 17:21:52
URL: http://lindstrompalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0