fredagsmys

Äntligen helg och äntligen höstlov.
fyfan va skönt alltså , slippa tänka på skolan för ett tag
och slippa LÄXOR....nej där skojja jag lite.
en läxa har jag ju under lovet men nu pratar vi inte mer om det!
just nu sitter jag här med min cola och väntar på tina
hon borde ha slutat nu tycker jag ...men hon är dryg ;) (ska hannah säga)
men vi ska nog gå och äta kebab mums!!
senare ikväll blir det idol
ALLA RÖSTAR PÅ HOCKER

<-------glöm inte att klicka på bilden,ni väntar bara i några sekunder och då får jag en till besökare. Och tack till alla er som gör det varje dag. det betyder väldigt mycket för mig ♥


nu ska jag nog ladda kameran.
så laddar jag nog upp bilder från dagen senare ikväll ,

ha en riktigt jäkla bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0