en otroligt bra dag , med den bästa! <3

dagen har varit mycket mysig
som den alltid är med tina
vi åt kebab , och kände oss väldigt tjocka efteråt!!
direkt efter det köpte vi chips och godis till idol.
haha då kände man sig ännu tjockare haha.
och när jag nu är inne på tjock.
så kom jag och tänka på en sån rolig sak tina sa förut.
som vi sa typ hela kvällen sen , HAHAHAH FYFAN länge sen jag skratta så mycket.
hahah hon är bäst.
också var vi ute och hoppa studsmatta , hahaha roligt roligt.
det är en katt som går på min trädgård hela tiden.
den katten är fett läskig , och jag skrek och hoppa upp på studsmattan
varje gång den var i närheten av mig .

på onsdag blir det att åka till örebro med tina,annie och amanda :)
det blir att bada på gustavsvik(äventyrsbadet) och det ska bli hur kul som helst ♥


blev inga bra bilder idag , dom var otroligt flummiga.
för flummiga för att visas här ;) haha

Kommentarer
Postat av: Tina

Fett kul hade vi!! <3333333

2009-10-24 @ 10:46:44
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0