my feelings have been growing more

tjena
min dator har krånglat hela dagen
mitt grafik kort var trasigt eller något , men pappa bytte det!
så nu funkar väll datorn rätt så bra.
om det går sönder igen säger pappa att jag antingen kmr få en*
laptop , eller ja en ny dator iaf!
och det står i tidningen se&hör tydligen
att johan är förälskad i ett fan ?
hm , då blev man ju lite nyfiken.
kanske bara är ett rykte ?
men man vet ju aldrig ,
och om han skulle vara kär , skulle jag vara glad för hans skull!
och jag skulle ändå älska johan lika mkt .
så jag tycker inte att fans ska säga liksom till johan , fan va besviken jag är på dig?
det tycker jag att man inte ska vara , johan har ju också känslor och är kär?
låt han få vara kär ?

Karl johan viktor palm , jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: emmap ,

tänk om han är kär i dig hannah? :)

men ändå, tänk om han är kär i någon annan :/

typiskt.

jag börjar ju gilla han xD ..

hehe ,

2009-07-11 @ 15:17:02
URL: http://eeemmwaa.blogg.se/
Postat av: Desirée

undrar vad som är sant egentligen? förut stog det i nån tidningen att han inte skulle kunna dejta eller vara tillsammans med något fan ohsen nu är han förälskad i ett fan? haha 8)

2009-07-11 @ 15:56:45
URL: http://dessiez.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken tidning var det? :O

2009-07-11 @ 16:57:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0