tisdag

hej!
har typ nyss kommit hem, och det gick ganska så bra på provet.
jag trodde att det skulle gå hur mycket dåligare som helst,
det enda var att jag var tvungen att läsa på lite mer på olika alkoholer.
men annars var det okej sa calle. så jag är väll rätt nöjd, jag gjorde mitt bästa så! :)
om ett tag slutar patrik och nygren. så då ska jag va med dom.
så jag får väll ta och läsa lite kemi så jag
slipper läsa as mycket innan jag ska gå och lägga mig.
men jag hinner nog blogga senare ikväll , ha det bäst puss ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

åååååh,

när får man reda på veckans blogg? -.-

:D

2009-12-08 @ 16:17:49
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: hofosho

sv: några gånger. Men När vi vann bilddagboekns tävling var ju första gången vi fikade med han i nästan två timmar! haha.



men du, dom snöflingorna du har på din blogg, skulle inte du kunna skicka den koden? i en kommentar på vår blogg? skulle vara jätte snällt Dom va sjukt söta. (:

2009-12-08 @ 17:00:31
URL: http://hofosho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Vill du vara VIP?

E-postadress: (bara söta lilla hannah som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0